Kötülük Problemi ve Kuru Otlar Üstüne
Barış Karakuş, Nuri Bilge Ceylan’ın 2023 yapımı “Kuru Otlar Üstüne” filmini kötülük problemi üzerinden değerlendirdi. […]
Barış Karakuş, Nuri Bilge Ceylan’ın 2023 yapımı “Kuru Otlar Üstüne” filmini kötülük problemi üzerinden değerlendirdi. […]
Beyza Ünal, Papuzsa adıyla bilinen Roman şair Bronisława Wajs’ın hayatı ekseninde kurulan, Joanna Kos-Krauze ve Krzysztof Krauze’nin yönettiği 2013 Polonya yapımı belgesel-dram filmi “Papuzsa” üzerine yazdı. […]
Asuman Gül Biçen, Zeki Demirkubuz’un “Yazgı” filminde Albert Camus’nün “Yabancı” romanının ve “Sisifos Söyleni”nin izlerini inceledi. […]
Esrik Gemi köşesinde bu ay H. Necmi Öztürk “Edebiyattan Sinemaya: Uyarlama Olgusuna Göstergebilimsel Bir Bakış ve Émile Zola Örneği” başlıklı yazıyı kaleme aldı. […]
Anıl Yağcı, Tayfun Pirselimoğlu’nun “Kerr” filmi üzerine yazdı. […]
Hülya Ergün Taşdemir, Krystof Kieslowski’nin yönetmenliğindeki ”Üç Renk: Mavi” filmi üzerine yazmayı sürdürüyor. […]
Hülya Ergün Taşdemir, Psikanalitik Seyir köşesinin yeni yazısında Krzysztof Kieslowski’nin yönetmenliğindeki ”Üç Renk: Mavi” filmi üzerine yazdı. […]
Anıl Yağcı, Tayfun Pirselimoğlu’nun “Kerr” filmi üzerine yazdı. […]
Hülya Ergün Taşdemir, “Psikanalitik Seyir” köşesinin yeni yazısında Charlie Kaufmann tarafından kaleme alınan, yönetmenliğini Michel Gondry’nin üstlendiği “Eternal Sunshine of the Spotless Mind” üzerinde durdu. […]
Abdullah Ezik, İlker Savaşkurt ile Mehmet Kala’nın kaleme aldığı bir tiyatro oyunundan uyarladığı ve yönetmenliğini üstlendiği Reflection (Akis) filmi üzerine konuştu. […]
Copyright © 2024 | MH Magazine WordPress Theme by MH Themes