Sanat ve Tarih, Kalıcılık ve Kötülük
Barış Karakuş bu yazısında, sanatta tarihselliğin imkân ve sınırlarını kalıcılık problemiyle birlikte ele alıyor. […]
Barış Karakuş bu yazısında, sanatta tarihselliğin imkân ve sınırlarını kalıcılık problemiyle birlikte ele alıyor. […]
Sevda Eren, sanatı felsefî bağlamda incelediği “Geçmişten Geleceğe Felsefe Işığında Sanat” başlıklı bir yazı kaleme aldı. […]
Aytuğ Tolu, “Edebiyat Bize Ne Anlatır?” başlıklı yazısıyla edebiyatın işlevini anlatıyor. […]
Büşra Tan, İsmet Değirmenci ile Brieflyart Galeri’de açılan yeni kişisel sergisi “Bul Beni” üzerine konuştu. […]
Elif Hopyar, Fırat Engin ile Derya Yücel küratörlüğünde Merdiven Art Space’te gerçekleşen yeni kişisel sergisi “Mesafeyi Aşmak” üzerine konuştu. […]
Melek Anqi ile “Hiromita” ve 18. Contemporary İstanbul’da sergilenen işleri üzerine konuştuk. […]
Furkan Öztekin, Türk sanat tarihinde geometrik ve lirik soyutlamanın en önemli temsilcisi olarak kabul edilen ressam Nejad Melih Devrim’in hayatı ve sanatı üzerine yazdı. […]
Zeynep Nur Ayanoğlu ve Abdullah Ezik bu bölümde Vasıf Kortun ile, Hüseyin Bahri Alptekin ile dostluğunu, bu dostluğun ona ve çevresindeki birçok kişiye etkisini, sanatçı kimliğini ile kişiliğinin örtüştüğü noktaları, depresyon, kendisinin hayata bakışını ve Alptekin’in Balkan coğrafyasındaki işlerini/sergilerini konuşuyor. […]
İstanbul’un iki yakasında Beyoğlu, Çemberlitaş ve Yeldeğirmeni’nde olmak üzere üç farklı mekâna yayılarak yedi performans sanatçısını konuk eden Akan Beden’in ikinci edisyonu başlıyor. […]
Abdullah Ezik, Uluslararası konuk sanatçı programı Gate 27’nin oluşumu ve işleyişiyle ilgili Gate 27 direktörü Burak Mert Çiloğlugil ile konuştu. […]
Copyright © 2024 | MH Magazine WordPress Theme by MH Themes